God natt!

Tjohej sorry att jag inte har skrivit så mycket men jag har skrivit på min andra blogg som jag har själv som heter www.angelicabjorck.blogg.se den måste komma igång lite nu den har varit så tråkig! aja nu sitter jag här i min soffa och gäspar. Jag sitter och chattar på msn och har jätte tråkigt,men jag orkar inte röra på mig så jag kan inte gå upp och ha kul ! kl e nu 20:44 och jag e trött ! men vi gick ju upp tidigt i dag ! Första skoldagen ! i dag på första skoldagen så paddlade vi kanot ! det gick ju bra också ! :P XD. Jag och melinda och fanny paddlade i en kanot !. Vi fick gå till södesved och sen paddla till grisslinge och sen ta en buss hem! När vi kom hem så slutade vi det var 13:00 inte prick men nästan ! När jag kom hem så var jag med melinda och då åt vi lite och kollade på tv.  Nu så tjatar melinda att jag ska komma till henne men jag orkar inte ! I morrn så ska vi åak och bada med klassen om det blir fint väder annars ska vi gå till vårat soprtfält och göra saker ! :( tråkigt! jag vill bada ! Just nu har jag 15 st inne på msn det e inte så många som det brukar va på kvällen då brukar det ha mellan 22-26 st :S konstigt ! jaja nu ska jag nog gå och lägga mig jag vaknade halv 7 i dag ! Av att pappa HOSTADE! jaja hejdå skriver i morrn! LOVAR!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 21:04:41
Postat av: Jennifer

Hur gamla är ni som äger bloggen? :D

2009-08-20 @ 21:05:02
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0